82%
Vítězný tah
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-246-8 |
EAN: | 9788072612468 |
Termín: | 04.04.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 228 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je i předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné ""koncovky"". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat.
Žánr a kategorie knihy Vítězný tah
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |