Vybrané možnosti realizace výuky objektově orientovaného programování v rámci sekundárního vzdělávání

Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-4997-5
Termín:
Pořadí vydání:1.
Rozsah (počet stran):224
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Předložená monografie se zabývá podněty stávající pedagogické teorie, a to zejména teorií konstruktivistického pojetí výuky, prekoncepty a zprostředkování vědeckých obsahů ve vzdělávání. Jak uvádějí realizované výzkumy D. Nezvalové (2009), R. Duita, U. Kattmanna (2012), P. Jelemenské (2005) je třeba reflektovat potřeby společnosti, nové vědecké poznatky a pracovat s nimi na urovni sekundárního vzdělávání. Monografie je tak zaměřena na oblast zpřístupnění vybraných vědeckých poznatků z oblasti programování a algoritmizace prostřednictvím modelu didaktické rekonstrukce do výuky předmětů zaměřených na ICT v rámci vyššího sekundárního vzdělávání. Přispívá tak k soudobé odborné diskuzi zaměřené na možnosti využití ICT (informační a komunikační technologie) ve vzdělávání a pro vzdělávání.

Žánr a kategorie knihy Vybrané možnosti realizace výuky objektově orientovaného programování v rámci sekundárního vzdělávání

Naučná » Společenské vědy