Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace

Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-634-1
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):36
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Cílem práce je prokázat vztah grafického a průmyslového designu ke sdělení při tvorbě ambientních médií a účinnost těchto médií při předávání komunikátu. Tento cíl bude splněn na základě primárního výzkumu v rámci globálního prostoru u základní skupiny příjemců komerčních a nekomerčních sdělení, kteří představují soubor, jež je z pohledu tvorby ambientních médií primární cílovou skupinou. Dalším ze zdrojů bude sekundární sběr dat ze stávajících teoretických prací, který bude zahrnovat jejich kategorizaci. Bude nastavena segmentace ambientních médií, definovány jejich funkcionality a vlastnosti také za pomoci kvalitativního šetření a experimentu.

Žánr a kategorie knihy Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy