Anotace
Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace po-hledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingo-vých pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkouma-ných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet kon-fliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teo-reticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků.
Žánr a kategorie knihy Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky