Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-617-4
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):34
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace po-hledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingo-vých pracovníků. Na základě heterogenity či homogenity postojů obou zkouma-ných skupin je definován model procesu tvorby korporátního designu vycházející z aktuální praxe. Kromě modelu je pak výstupem práce také soupis doporučení pro účastníky procesu tvorby firemního vizuálního stylu s cílem předcházet kon-fliktům obou zmíněných stran. Výsledky výzkumného šetření v kombinaci s výsledky analýzy studijních oborů ve zmíněných oblastech v České republice pak přináší doporučení pro úpravy výuky v těchto studijních oborech s cílem teo-reticky připravit absolventy na praktická úskalí týmové spolupráce grafických designérů a marketingových odborníků.

Žánr a kategorie knihy Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy