Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu
Nakladatel: | Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
ISBN: | 978-80-87472-96-5 |
Termín: | 01.02.2016 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 90 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 145 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Edice: | STUDIA |
Anotace
Problematika v publikaci se věnuje pracovní spokojenosti interního marketingu. Cílem publikace je popsat a sestavit teoretická východiska klíčových součástí zpracovávané problematiky doma a v zahraničí. Monografie je rozdělena na tři kapitoly.
Žánr a kategorie knihy Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |