Model závislosti dodatočných nákupov od lojality bankového klienta

Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-613-6
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání slovenština slovenština
Rozsah (počet stran):40
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Výskumným problémom riešeným v rámci dizertačnej práce je vplyv spokojnosti a lojality bankového zákazníka na finančnú výkonnosť komerčnej banky prostredníctvom potenciálnych nákupov dodatočných bankových produktov. Hlavným cieľom je navrhnutie systému starostlivosti o retailového klienta v komerčnej banke v kontexte perspektívneho rastu finančnej výkonnosti. Na dosiahnutie tohto cieľa boli použité techniky kvalitatívneho a kvantitatívneho výskumu. Bola spracovaná kritická literárna rešerš a dotazníkový výskum zameraný na spokojnosť a lojalitu bankového zákazníka. Získané údaje boli spracované pomocou matematickej a štatistickej analýzy.

Žánr a kategorie knihy Model závislosti dodatočných nákupov od lojality bankového klienta

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy