Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století
Intuitivní marketing pro 21. století
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Intuitivní marketing pro 21. století
Intuitivní marketing pro 21. století
Nakladatel:Management Press
ISBN:978-80-7261-399-1
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):168
Formát (výška x šířka):205 x 145 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě. Dlouhou dobu se nás autoři velkých knih o marketingu snažili přesvědčit, že k jeho řádnému použití jsou zapotřebí desítky profesionálních pracovníků, služby globální reklamní agentury a hlavně hodně peněz. Podnikatelská praxe však ukazuje, že zákazníkům je celkem jedno, jestli máte miliony na reklamu nebo ne a je-li to, co používáte, korektním marketingem podle učebnice.

Žánr a kategorie knihy Intuitivní marketing pro 21. století

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod