Psychologie a marketingové komunikace

Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-529-0
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):133
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Učební text Psychologie, marketingové komunikace – Obecná část, poskytuje základní rozsah poznatků psychologických věd. Obsahově je upraven pro snadnější studium teoretických zá-kladů psychologie. Cílem autora bylo připravit učební text, který studentům poskytne potřeb-ný rozsah poznatků v daném předmětu. V učebním textu jsou uvedeny zejména základní psy-chologické kategorie, hlavní pozornost byla věnována pojmům, jako je obecná psychologie, psychologie osobnosti, asertivní a logické jednání, včetně dalších oblastí.

Žánr a kategorie knihy Psychologie a marketingové komunikace

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy