Anotace
Publikace se věnuje dětem, žákům či studentům, kteří se musejí při vzdělávací činnosti potýkat se znevýhodněním z důvodu sluchového postižení nebo oslabení sluchového vnímání. tato dílčí část Katalogu posdpůrných opatření přináší řadu doporučení, metod a forem práce, jak s těmito dětmi pracovat. Jsou popsány v tzv. kartách podpůrných opatření a uspořádány do deseti oblastí podpory. S ohledem na sluchové postižení o oslabení sluchového vnímání nás budou především zajímat doporučení týkající se zasedacího pořádku, úpravy prostředí, rozvoje jazykových kompetencí, doporučení pro komunikaci se sluchově postiženými osobami apod. Zvláštní důraz je kladen na pedagogickou diagnostiku - tedy na činnsot, kterou pedagogové vykonávají v rámci své běžné pedagogické práce.
Žánr a kategorie knihy Katalog podpůrných opatření, dílčí část, pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení nebo oslabení sluchového vnímání