Anotace
Autorka s několikaletou praktickou zkušeností v oblasti canisterapie sumarizuje v knize teoretické náhledy na tuto terapeutickou metodu, těžiště však spočívá především ve vlastních poznatcích z u nás poměrně nového oboru. Autorka zde navazuje na svoji práci Využití canisterapie v psychoterapii u dětí předškolního věku (2012), kterou dále rozšiřuje o problematiku aplikace canisterapie u dětí mladšího školního věku jak teoreticky, přidáním kapitol o aspektech využití terapie v této věkové kategorii, tak prakticky - výzkumem efektu canisterapie u skupiny dětí mladšího školního věku. Výzkum je obohacen o rozhovor s pedagogy, kteří bývají přítomni na canisterapii dětí, a nově jsou uvedena také data z dotazníku zaměřeného na terapeuty realizující canisterapii u dětí zvolených věkových skupin.
Žánr a kategorie knihy Využití canisterapie v psychoterapii u dětí předškolního a mladšího školního věku