Cestovní ruch a rekreace v destinaci - Organizace, řízení, marketing

Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-4430-7
Termín:
Pořadí vydání:1.
Rozsah (počet stran):196
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:pevné desky, plátěný potah, přebal
Materiál:kniha

Anotace

Monografie je zaměřena na problematiku destinačního managementu a marketingu. Je rozdělena na tři části. V první jsou popsány teoretická východiska organizace a řízení destinace, územního členění a další aspekty, které lze v souvislosti s destinací cestovního ruchu zkoumat. Druhá část je věnována marketingu a novým marketingovým přístupům k řízení destinace. Třetí část obsahuje případovou studii, ve které jsou dané teoretické přístupy aplikovány na příkladu turistického regionu Střední Morava a Jeseníky včetně výsledků výzkumu zaměřeného na image destinace.

Žánr a kategorie knihy Cestovní ruch a rekreace v destinaci - Organizace, řízení, marketing

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy