Badatelsky orientovaná výuka: Pojetí, podstata, význam a přínosy

Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-4393-5
Termín:
Pořadí vydání:1.
Rozsah (počet stran):152
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:pevné desky, plátěný potah, přebal
Materiál:kniha

Anotace

Monografie reaguje na aktuální potřeby vycházející nejen ze vzdělávací praxe a pedagogické teorie, ale i z požadavků společnosti projevujících se v důrazu na rozvoj kompetencí žáků v oblasti myšlení, vyrovnávání se s novými situacemi a v neposlední řadě i řešení problémových situací. Koncepčně je zaměřena na řešení terminologických problémů vyvstávajících zejména z pedagogické teorie. Definuje základní pojmy, řeší podstatu bádání žáka na kognitivní a emotivní úrovni a dílčím způsobem rozpracovává učitelské kompetence zaměřené na realizaci kvalitní badatelsky orientované výuky. Současně monografie prezentuje výsledky realizovaného empirického výzkumu tematicky zaměřeného na emoce žáků projevující se při bádání a kompetence učitele vázané k realizaci badatelsky orientované výuky.

Žánr a kategorie knihy Badatelsky orientovaná výuka: Pojetí, podstata, význam a přínosy

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy