58%

Emoce v marketingu

Emoce v marketingu
Emoce v marketingu
Autor:
Podtitul:Jak oslovit srdce zákazníka
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Emoce v marketingu
Emoce v marketingu
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-4843-6
EAN:9788024748436
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):296
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.

Žánr a kategorie knihy Emoce v marketingu

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama