96%

Public relations

Public relations
Public relations
Autor:
Podtitul:Dějiny – teorie – praxe
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Public relations
Public relations
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-4229-8
EAN:9788024742298
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):240
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.

Žánr a kategorie knihy Public relations

Ostatní a nezařazené