76%

Základy marketingu

Základy marketingu
Základy marketingu
Autor:
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Základy marketingu
Základy marketingu
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-4208-3
EAN:9788024742083
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):256
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Žánr a kategorie knihy Základy marketingu

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama