77%

Úvod do teorie masové komunikace

978-80-7367-574-5
978-80-7367-574-5
Autor:
Podtitul:S českou předmluvou Jana Jiráka
Originál:Mass Communication Theory An Introduction
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

80-7178-714-0
80-7178-714-0
Nakladatel:Portál
ISBN:80-7178-714-0
EAN:9788071787143
Termín:
Pořadí vydání:2.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatelé:Jan Jirák, Marcel Kabát
Typograf:Vojtěch Sodoma
Rozsah (počet stran):448
Formát (výška x šířka):257 x 182 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající výzanam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a ragulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Tato publikace je ve světe jednou z nejoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá všechny hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.