Úvod do teorie masové komunikace
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 80-7178-714-0 |
EAN: | 9788071787143 |
Termín: | 09.09.2002 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Překladatelé: | Jan Jirák, Marcel Kabát |
Typograf: | Vojtěch Sodoma |
Rozsah (počet stran): | 448 |
Formát (výška x šířka): | 257 x 182 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající výzanam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a ragulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Tato publikace je ve světe jednou z nejoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá všechny hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.