Úvod do teorie masové komunikace
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-574-5 |
EAN: | 9788073675745 |
Termín: | 28.05.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Hana Loupová |
Editor: | Tomáš Vystrčil |
Typograf: | Jan Hampl |
Rozsah (počet stran): | 640 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | vázaná |
Materiál: | kniha |
Edice: | Média |
Anotace
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.