Úvod do teorie masové komunikace
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-338-3 |
EAN: | 9788073673383 |
Termín: | 20.09.2007 |
Pořadí vydání: | 3. |
Jazyk: | čeština |
Překladatelé: | Jan Jirák, Marcel Kabát |
Editor: | Jan (předml.) Jirák |
Typograf: | Vojtěch Sodoma |
Rozsah (počet stran): | 448 |
Formát (výška x šířka): | 230 x 160 mm |
Vazba: | slepá lepená brožura s přebalem |
Materiál: | kniha |
Edice: | Média |
Anotace
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.