89%
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-4024-9 |
EAN: | 9788024740249 |
Termín: | 10.01.2012 |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 144 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 140 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.
Žánr a kategorie knihy 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Naučná » Kariéra a rozvoj » Komunikační a manažerské dovednosti |