70%

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací
Velký slovník marketingových komunikací
Autoři:, Pavel Horňák
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Velký slovník marketingových komunikací
Velký slovník marketingových komunikací
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-4354-7
EAN:9788024743547
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):272
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Žánr a kategorie knihy Velký slovník marketingových komunikací

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama