62%

Marketingový management destinací

Marketingový management destinací
Marketingový management destinací
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Marketingový management destinací
Marketingový management destinací
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-3749-2
EAN:9788024737492
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):208
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Žánr a kategorie knihy Marketingový management destinací

Odborná a technická literatura » Podnikání