83%

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autoři:, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-3527-6
EAN:9788024735276
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):304
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Žánr a kategorie knihy Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama