85%
Chování zákazníka
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-3528-3 |
EAN: | 9788024735283 |
Termín: | 16.03.2011 |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 360 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Žánr a kategorie knihy Chování zákazníka
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama |