Anotace
Disertační práce se zaměřuje na řízení služeb a vztahů se zákazníkem s přihlédnutím k etickým aspektům. Na základě literární rešerše se etické přístupy jeví jako pozitivní přínos pro řízení služeb a management obecně. V praktické části je analyzován současný stav etiky, a co brání jejímu většímu uplatňování v podnikové praxi. Pokud chce podnik dosáhnout úspěchu ve službách, neměl by se chovat jako izolovaný podnik a měl by budovat vlastní podnikovou soustavu řízení, která bude respektovat specifické vnitřní i okolní podmínky a bude splňovat určité další předpoklady (např. pyramida úspěchu ve službách). Pro utváření a naplňování očekávání zákazníka jsou důležité pojmy hodnota a kvalita služby a čím jsou ovlivňovány. Kvalita služby by měla být cílem i pro poskytovatele služeb neboť existují tvrzení o souvislosti mezi kvalitou služby a ziskem.
Žánr a kategorie knihy Etické řízení služeb