72%

Marketing II

Podtitul:Příklady a případové studie
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-380-7
EAN:9788074543807
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):60
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Tento studijní materiál nabízí příklady a případové studie pro řešení oblastí, studovaných v předmětu Marketing 3 studijního plánu VOŠ. Konkrétně se jedná o analýzy konkurence firmy (Porterův model pěti sil), měření, analýzu a předvídání tržní poptávky, identifikaci tržních segmentů, volbu cílových trhů a marketingové strategie pro diferenciaci a umístění nabídky, vývoj, testování a uvedení nových produktů na trh, řízení produktů prostřednictvím životního cyklu, řízení výrobkových řad, značek a obalu, tvorbu cenových strategií, volbu a řízení distribučních cest, analýzu spotřebitelských trhů a jejich kupního chování a analýzu trhu organizací a jejich kupního chování.

Žánr a kategorie knihy Marketing II

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy