77%

Marketing I

Podtitul:Příklady a případové studie
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-379-1
EAN:9788074543791
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):54
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Tento studijní materiál nabízí příklady a případové studie pro řešení oblastí studovaných v předmětech Marketing 1 a Marketing 2 studijního plánu VOŠ. Konkrétně se jedná uplatnění analýzy a tvorby marketingového informačního systému, analýzy chování kupujících, analýzy trhu a uplatňování cíleného marketingu, analýzy veškerých částí standardního marketingového mixu (produkt, cena, propagace, distribuce), a to jak v oblasti výroby a prodeje, tak v oblasti marketingu služeb a neziskových organizací. Součástí budou i příklady na užití strategického plánování a stanovení marketingových cílů. Samozřejmostí bude zpracování základních ekonomických analýz – SWOT, PEST, BCG.

Žánr a kategorie knihy Marketing I

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy