85%
Marketingový výzkum I
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-376-0 |
EAN: | 9788074543760 |
Termín: | 06.10.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 152 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Výzkum nebo průzkum trhu je složitou disciplínou, která se neustále vyvíjí. Zejména situace na našem vnitřním trhu se za posledních dvacet let velmi změnila. Pokud jde o nabídku na trhu, tak množství a rozmanitost sortimentu, ale také kvalita zboží a služeb je na vyšší úrovni. Vyznat se a pro firmy uplatnit se na trhu, neztratit krok s konkurencí je určitě složité. Pro každou firmu je důležité znát trh a umět správně uspokojit potřeby různých skupin obyvatelstva nebo odběratelských firem.
Žánr a kategorie knihy Marketingový výzkum I
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |