85%

Marketingový výzkum I

Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-376-0
EAN:9788074543760
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):152
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Výzkum nebo průzkum trhu je složitou disciplínou, která se neustále vyvíjí. Zejména situace na našem vnitřním trhu se za posledních dvacet let velmi změnila. Pokud jde o nabídku na trhu, tak množství a rozmanitost sortimentu, ale také kvalita zboží a služeb je na vyšší úrovni. Vyznat se a pro firmy uplatnit se na trhu, neztratit krok s konkurencí je určitě složité. Pro každou firmu je důležité znát trh a umět správně uspokojit potřeby různých skupin obyvatelstva nebo odběratelských firem.

Žánr a kategorie knihy Marketingový výzkum I

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy