59%

Masmediální komunikace

Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-373-9
EAN:9788074543739
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):54
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Podle Slovníku spisovného jazyka českého je médium zprostředkující osoba, prostředí, činitel, ale také prostředí, výplň prostoru, látka, ve které je předmět uložen. Masmédia jsou prostředkem komunikace. Přenášejí informace od nositele sdělení k veřejnosti a v našem životě hrají důležitou úlohu. Jejich vznik je podmíněn demokratizací společnosti. Masmédia mohou pak v tomto prostředí volně šířit informace. Filmy, seriály, rozhlas, televize, internet a tolik oblíbené sociální sítě, veřejné produkce, to vše na nás působí každý den, aniž bychom si to mnohdy uvědomovali. Síla masmédií spočívá v tom, že působí na velký počet uživatelů. Média tak mají velkou moc, která je násobena propojením mediálního průmyslu s dalšími odvětvími, zejména s odvětvím sociálním, ekonomickým a politickým.

Žánr a kategorie knihy Masmediální komunikace

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy