99%

Spotřební kultura

Spotřební kultura
Spotřební kultura
Autor:
Podtitul:Historie, teorie a výzkum
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Spotřební kultura
Spotřební kultura
Nakladatel:Academia
ISBN:978-80-200-2372-8
EAN:9788020023728
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):440
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:slepá lepená brožura s přebalem
Materiál:kniha
Edice:21. století

Anotace

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

Žánr a kategorie knihy Spotřební kultura

Naučná » Společenské vědy