82%
50 tajemství přesvědčování
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0259-3 |
EAN: | 9788026502593 |
Termín: | 18.08.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 320 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné.
Žánr a kategorie knihy 50 tajemství přesvědčování
Naučná » Společenské vědy |