86%
Informační technologie
Nakladatel: | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
ISBN: | 978-80-7478-499-6 |
EAN: | 9788074784996 |
Termín: | 27.09.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 112 |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Publikace sleduje obohacení teorie a praxe o příklady nejčastěji se vyskytujících problémů v oblasti strategického řízení firmy. Na jednotlivých příkladech autoři motivují čtenáře k racionálnímu řešení konkrétních situací na základě znalosti všech potřebných informací. V době rozvoje elektronického obchodování je nutné klást maximální důraz na kvalitu jednotlivých nástrojů elektronické komunikace. Proto autoři zdůrazňují tyto oblasti činnosti firmy. Nemalá část publikace je věnována vysvětlení franšízingu.
Žánr a kategorie knihy Informační technologie
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |