Volební kampaně 2013
Nakladatel: | Barrister & Principal, o.s. |
ISBN: | 978-80-7485-028-8 |
EAN: | 9788074850288 |
Termín: | 02.10.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 270 |
Materiál: | kniha |
Anotace
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.