86%

Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013
Volební kampaně 2013
Autoři:, Marcela Králiková
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Volební kampaně 2013
Volební kampaně 2013
Nakladatel:Barrister & Principal, o.s.
ISBN:978-80-7485-026-4
EAN:9788074850264
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):270
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů. První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních. - Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. - Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce. Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere. - Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery. - Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran. - Rozpočty, osobnosti, volební strategie. „Povinná literatura pro všechny lidi zapojené v kampaních v Česku i na Slovensku.“ Michal Novota - volební stratég a konzultant, pracoval například na kampani ANO 2013