74%

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Nakladatel:KEY Publishing s.r.o.
ISBN:978-80-7418-206-8
EAN:9788074182068
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):154
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá. Miroslav Zelinský

Žánr a kategorie knihy Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod