84%
Komerční komunikace
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
ISBN: | 978-80-261-0352-3 |
EAN: | 9788026103523 |
Termín: | 02.04.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 132 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.
Žánr a kategorie knihy Komerční komunikace
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |