74%
Dvakrát měř, než rozhodneš!
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-270-3 |
EAN: | 9788072612703 |
Termín: | 18.03.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 224 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha amerického investičního stratéga a behaviorálního ekonoma určená nejen podnikatelům a investorům, kteří chtějí přijímat lepší rozhodnutí, probírá obvyklé myšlenkové chyby, jichž se při rozhodování dopouštějí vysoce inteligentní pracovníci odborných profesí. S využitím příběhů a případových studií prezentuje pravidla umožňující takovým chybám předcházet a rozpoznat situace, v nichž byste měli „měřit dvakrát“ – znovu se zamyslet a přijmout rozhodovací strategie, které jsou mnohem efektivnější, třebaže mohou být v rozporu s vaší intuicí.