69%

Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti

978-80-7454-346-3
978-80-7454-346-3
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-346-3
978-80-7454-346-3
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-346-3
EAN:9788074543463
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):56
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Disertační práce se zabývá výzkumem využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu, resp. audiovizuálních děl pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, která se oslovuje. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti, je možno dvojím způsobem, případně jejich kombinacemi. Drahými reklamními kampaněmi nebo chytrými a levnými PR kampaněmi, umísťováním článků v různých periodikách. To platí i u filmu. Jde předně o vytváření synergií a využití crosspromotion. Základem je zjištění, že co skutečně prodává, jsou emoce, které se nám podaří vzbudit. Audiovizuální dílo je vynikající nástroj, jak emoce u potenciálního zákazníka vzbudit. Kromě filmu mohou fungovat i další díla, jako filmový seriál. Divák tak např. díky svému zážitku rád navštíví místa natáčení. V práci jsou obsaženy dopady filmu Bobule a 2Bobule na turistiku na Jižní Moravě z různých pohledů.

Žánr a kategorie knihy Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy