65%
Ekonomické chování. Díl I. Chování spotřebitelů a výrobců
Nakladatel: | Vydavatelství A plus |
ISBN: | 978-80-87681-00-8 |
EAN: | 9788087681008 |
Termín: | 01.10.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 181 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Ekonomie je věda o chování lidí, firem a vlád. Základními principy ekonomického myšlení jsou princip porovnání nákladů a prospěchu a princip rozhodování na základě mezních hodnot. Chování podle těchto principu se označuje jako racionální a znamená, že určitou činnost by měli jedinci, firmy i vlády vykonávat jen tehdy, když dodatečný prospěch z ní je větší nebo alespoň stejný jako dodatečné náklady na ni vynaložené. Náklady musí zahrnovat též cenu příležitosti. Kniha vysvětluje chování spotřebitelů a výrobců pomocí příběhů, které uvedou čtenáře do problematiky srozumitelným a laskavým způsobem.
Žánr a kategorie knihy Ekonomické chování. Díl I. Chování spotřebitelů a výrobců
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |