74%
Komunikace a vztah jako základ poradenské praxe
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-3693-7 |
EAN: | 9788024436937 |
Termín: | 20.02.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Rozsah (počet stran): | 92 |
Formát (výška x šířka): | 297 x 210 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Předkládaná studijní opora je zaměřena na podstatu a důležitost vytvoření vztahu mezi pracovníkem a klientem v poradenském procesu. Charakterizuje základní nástroje pracovníka, jeho vlastní reflexi a reflektování, specifikuje podstatu supervize a potenciál jejího využití v poradenské praxi pomáhajících profesí. Text dále vymezuje pragmatiku lidské komunikace v kontextu sociálních systémů a především nabízí metodiku vedení rozhovoru s rozpracováním všech jeho fází, tedy přípravy, otevření, dojednávání, průběhu i ukončení.
Žánr a kategorie knihy Komunikace a vztah jako základ poradenské praxe
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |