55%
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Nakladatel: | Ekopress, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-86929-99-6 |
EAN: | 9788086929996 |
Termín: | 04.11.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 227 |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických památek, zvyšuje všeobecnou úroveň vzdělání obyvatelstva. I když je ekonomický přínos cestovního ruchu pro stát nesporný, je třeba si uvědomit, že cestovní ruch je víc než jen ekonomický fenomén.
Žánr a kategorie knihy Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |