Anotace
Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce. V době rozmachu informačních technologií a trhů měnících se každým dnem, několik desetiletí staré otřepané formulky o obchodování prostě nefungují. Ale nová pravidla neplatí jen pro prodejce - protože ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory nebo rodič motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní... Bestseller #1 podle New York Times Business, Washington Post a Wall Street Journal Business. Mnohé z toho, co si myslíme o prodeji, nevyplývá z přirozené povahy prodeje, ale z informační asymetrie, která dlouhou dobu definovala atmosféru, v níž prodej probíhal."" Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív, éra nových obchodníků právě začala!
Žánr a kategorie knihy Prodávat je lidské