91%
Pitch it!
Nakladatel: | Akademie múzických umění v Praze |
ISBN: | 978-80-7331-284-8 |
EAN: | 9788073312848 |
Termín: | 24.10.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Marcela Dohnalová |
Typograf: | Martin Groch |
Rozsah (počet stran): | 174 |
Formát (výška x šířka): | 220 x 165 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět publiku tak, aby okamžitě zaujal a zároveň získal prostředky pro realizaci. Aktualizované druhé vydání úspěšné příručky německé lektorky pitchingu Sibylle Kurz je obohaceno o mnoho příkladů z praxe. Kniha rovněž obsahuje názorná cvičení, a je tak vhodná pro všechny, kteří chtějí někoho nadchnout pro svůj nápad. Inspirovat se zkušenostmi autorky mohou nejenom filmoví profesionálové, ale také marketingoví specialisté, umělci nebo nakladatelé.
Žánr a kategorie knihy Pitch it!
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |