67%

Marketing

978-80-244-3510-7
978-80-244-3510-7
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-244-3510-7
978-80-244-3510-7
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-3510-7
EAN:9788024435107
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):280
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Marketing lze definovat různými způsoby a lze jej aplikovat do různých oblastí lidské činnosti. Lze na něj pohlížet například jako na proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování, v konečné fázi pak uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Tento text má za cíl provézt vás problematikou marketingu, jeho postavení v rámci organizace, jeho fázemi a jeho společenskou funkcí.

Žánr a kategorie knihy Marketing

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy