67%
Marketing
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-3510-7 |
EAN: | 9788024435107 |
Termín: | 23.10.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 280 |
Formát (výška x šířka): | 297 x 210 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Marketing lze definovat různými způsoby a lze jej aplikovat do různých oblastí lidské činnosti. Lze na něj pohlížet například jako na proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování, v konečné fázi pak uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Tento text má za cíl provézt vás problematikou marketingu, jeho postavení v rámci organizace, jeho fázemi a jeho společenskou funkcí.
Žánr a kategorie knihy Marketing
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |