76%
Management v deseti slovech
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-262-8 |
EAN: | 9788072612628 |
Termín: | 17.09.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 288 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Edice: | Knihovna světového managementu |
Anotace
Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního vedení, jehož důsledkem je radikální zvýšení výkonnosti organizace. Každý z těchto klíčových prvků-prověřených principů ilustruje praktickými příklady ze své bohaté praxe manažera, jenž proměnil druhořadou maloobchodní síť v největší britský řetězec supermarketů a z firmy Tesco zároveň vybudoval podnik skutečně globálního významu.
Žánr a kategorie knihy Management v deseti slovech
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |