79%

Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality

978-80-7454-268-8
978-80-7454-268-8
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-268-8
978-80-7454-268-8
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-268-8
EAN:9788074542688
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):40
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Disertační práce s názvem „Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality“ se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části práce jsou nastavena teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele.

Žánr a kategorie knihy Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy