79%
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-268-8 |
EAN: | 9788074542688 |
Termín: | 27.06.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 40 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Disertační práce s názvem „Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality“ se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části práce jsou nastavena teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele.
Žánr a kategorie knihy Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |