66%
Sex v reklamě
Nakladatel: | Nakladatelství Bor |
ISBN: | 978-80-86807-88-1 |
EAN: | 9788086807881 |
Termín: | 12.03.2010 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 160 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Edice: | Jazyky a texty |
Anotace
Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením.
Žánr a kategorie knihy Sex v reklamě
Naučná » Literární vědy |