60%
Děti a reklama
Nakladatel: | Nakladatelství Bor |
ISBN: | 978-80-86807-44-7 |
EAN: | 9788086807447 |
Termín: | 10.10.2010 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 108 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Edice: | Jazyky a texty |
Anotace
Reklama představuje jeden z nejagresivnějších diskurzů současnosti. Všichni jsme jí obklopováni a ovlivňováni. I děti. Nebo především děti? Tato studie přináší základní poučení o reklamním diskurzu a dále zkoumá, jak jsou právě dětští příjemci vyzbrojeni vůči reklamnímu působení. Zároveň hledá odpovědi na následující otázky: Jsou děti ve věku povinné školní docházky tzv. mediálně gramotné? Dokážou identifikovat reklamu, porozumět reklamnímu textu, dešifrovat reklamní strategie? Chápou účel reklamy? Jak se jejich schopnosti vnímat kriticky mediální diskurs vyvíjí a na čem závisí?
Žánr a kategorie knihy Děti a reklama
Naučná » Literární vědy |