79%
Reklamní slogany
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0064-3 |
EAN: | 9788026500643 |
Termín: | 22.04.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 232 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | kniha šitá nitěmi (vázaný blok), měkké desky |
Materiál: | kniha |
Anotace
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů?
Žánr a kategorie knihy Reklamní slogany
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |