68%

Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty
Nakladatel:Nakladatelství Bor
ISBN:978-80-86807-84-3
EAN:9788086807843
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):304
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha
Edice:Jazyky a texty

Anotace

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.

Žánr a kategorie knihy Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

Naučná » Literární vědy