70%

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
Podtitul:Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak
Originál:Das Einzige, was stört, ist der digitale Kunde. Durch Online-Clienting zu mehr Verkauserfolg
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání němčina němčina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?
Nakladatel:Management Press
ISBN:978-80-7261-255-0
EAN:9788072612550
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):180
Formát (výška x šířka):205 x 145 mm
Vazba:lepená brožura, obálka s chlopněmi
Materiál:kniha

Anotace

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

Žánr a kategorie knihy Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod